med-motEDS

Direktlänk till inlägg 22 december 2013

Fredag & lördag

Av med-moteds - 22 december 2013 15:11

På morgonen tog jag fröknarnas presenter med mig till skolan tillsammans med sonen. De till hans lärare sattes in i klassrummet o till dottern lämnade jag över till en av fröknarna.

Åkte o tränade lite då jag fick hoppa över träningen i tisdags pga osteopatbesöket.

Fick ont i min vänsta ljumske under träningen. Annars gick de helt ok. Kör på med rött band på allt. bendragen smärtar fortfarande. undertiden var dottern själv hemma, duktiga tjejen!


När jag kom hem gjorde vi en mördeg o tryckte ut stjärnor. Tänkte ju ge lite hembakt i julklapp till barnens farfar som har mat från hemtjänsten eller så så då kan ju lite hembakt smaka gott till;-)

        


Gräddade dem när vi hade hämtat hem sonen för jullov o så bakade vi apelsinchokladkaka oxå:-)


Kom på på kvällen att jag nog inte ätit någon lunch:-o

Till kvällsmat lev de bakpotatis o fläskfile. Mumma men de tog tvärstopp för mig. o strax efter tjoar dottern att hon har en mask i sin potatis... o jo då denna äckliga krabat hade byggt bo i hennes potatis o höll på o bli extra proteiner för henne:-( maskipotatis  


PÅ lördagen vaknade jag upp o låg o drog mig en stund i sängen. Började slå in lite klappar o kände hur stressen över dem i kombo med hormoner tog över mitt humör. Sa till man o barn att idag är det en sån jobbig dag med känslorna utanpå. Käkade frukost o slog in lite till. kände hur kallsvettig jag blev o jo då 38* feber :-( Lite öm i öronen o svid i halsen men inget mer.

Hoppas de räckte med vila. Vilade resten av am o kvällen i princip.

har ju kört på en del i veckan o haft migrän som höll i i princip 3 dagar o ändå har jag kört på... förhoppningsvis är det de som straffar mig nu o ingen sjuka lagom till jul!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av med-moteds - 4 januari 2017 13:01

När andra skriver årssammanfattningar kör jag en 4månaders summering av september-december 2016. Bloggtakterna har varit som bortblåsta, vilket jag så klart ångrar nu i efterhandL Inte ens min migränkalender har jag fyllt i som jag borde. Jäkligt t...

Av med-moteds - 31 december 2016 13:00


1december äntligen fick jag till att fastande komma ner till vc o ta B12 o två magsäcksprover. Loppan ett par timmar i skolan. På ridningen fick loppan testa en av fjordingarna. Efteråt va hon HELT slut. Röd i huvudet o matt. Hon o pappa fick gå o ...

Av med-moteds - 30 november 2016 12:45


1november var ja o snäckan inne på pedodonti för koll av hennes 3:or bl.a Därefter åkte vi på min akupunktur. Bägge kidsen var med för sen susade vi upp till mormor o morfar. Bytte däck på bilen o lappade stenskottet. Donnan något snuvig   2nov...

Av med-moteds - 31 oktober 2016 09:00

1oktober besökte vi svärfar med en present o fika inför hans födelsedag. Vi kan inte komma den dagen han fyller.   2oktober pälsade mannen o jag på oss o drog i lite regn in till storstaden o deras folketspark på barnloppis. Men hjälp vad folk ha...

Av med-moteds - 30 september 2016 12:45

1september skulle son o man samla hönor åt klubben, men se sonen blev i sista stund inkallad på match så mannen fick äran att åka själv;-) Undertiden var ju så klart loppan o jag på världens bästa plats- ridskolan!   5september ringde de i min ...

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards