med-motEDS

Alla inlägg den 11 september 2014

Av med-moteds - 11 september 2014 13:53

Rehabdags igen. Barnen kom upp smidigt o ja kunde fixa mig själv klar. Lyckades få temp igen precis innan ha åkte m svettpärlor i pannan;-) sexy liksom!
lämnade dotter o en skateboard i skolan o körde t rehab. Skriver om själva rehabtimmarna i annat inlägg!
När rehab va slut va ja snubblig o vinglig o trött, men knappt lönt o köra hem innan tösen skulle hämtas. Stanna i köttbutiken o köpte oxgrytbitar o fläskfile. Vidare t gårdsbutik o köpte bönor, broccoli, palsternacka o potatis. Tänkt göra goda grytor o frysa in till matlådor.

Fick köra hemom o hämta kryckor o hämtade tösen. Hem o gjorde läxa.
Ner snabbis på stan o handla strumpbyxor o nagellack t festen på lördag. Gick inom optiker. Blev att ja boka synkoll. För.... donnan påminnde mig om mina brillor i förrgår....
Hem o bara va, läste med o för dottern o så va de godnatt!

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards