med-motEDS

Alla inlägg den 8 maj 2015

Av med-moteds - 8 maj 2015 18:30

Vakna till som hastigast vid 6 o somna om, sov 30 min genom klockan o vakna av att donnan stod vid min säng 20min innan vi skulle köra:-o snacka om o va trött. Sovit 10h. O skulle lätt kunnat sovit längre!
Fick skjutsa till badet idag. Passade då hon fick ont i foten på ridningen.
Köpte frallor o fuska m köpta kanelbullar.
Hem o käka frukost o snabbstäda toaletter.

Satte mig ner o höll på o inte komma upp så de blev att hoppa snabbt in i duschen o ner o hämta en edstjej på stationen.

Hem o fixa färdigt.


Herregud min fina kaka ja gjorde igår hade sjunkit efrer gräddning o så la ja mousse i den. Nu skulle den spacklas m smörkräm... jo eller inte. Fick bre mousse på o strö strössel. Såg bedrövlig ut men smaka bra!
Så kom en tjej till o sen efter fika kom en osteopat o ännu en tjej. Osteopaten mätte oss. Intressant o se på en kurva hur överrörlig man är i ryggen trots att ja många ggr känner mig stel.
Lär va i musklerna som min stelhet sitter. Antagligen är de så på fler ställen i kroppen då...

Rasa lycklig men trött på soffan när de åkte vid 15.
Fick ta mig samman o köra o ordna present t en kompis t loppan o packa.

Husvagnen nästa o här hamna ja på sängen. Helt klart värt trötthet o smärta för ja e glad i   

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards