med-motEDS

Alla inlägg den 10 maj 2015

Av med-moteds - 10 maj 2015 22:30

Husvagnen på fredag kväll- UNDERBART!! 

De regnade lite o ja älskar o sitta i vagnen när man hör regnet utanför!


Lördagmorgon bakade ja en rulltårtsbotten o så käka vi frukost o styrde kosan hemåt till huset för o få på tösen ridkläderna o fixa bakelse o vidare till ridkalas!

Hemmavid fixade maken poolen o ja rengjorde gamla trädgårdsmöblerna o satte ut på blocket.

Poolen har nu fått en ny sandfilterpump installerad!


Körde tillbaka till vagnen o grillade fläskfile till kvällsmat i ömsom regn ömsom uppehåll.



Söndagmorgon ringde klockan tidigare. Det var dags o fira en 85åring o det på restaurang en 75min bort. Ja fick sån kåda på benen o upptäckte att ja glömt mascaran hemma så vi fick svänga förbi en affär o ja köpte lotion o mascara. Fy sjutton va de sved o brände på mina ben när ja smorde mig. På hemvägen tittade ja på baksidan av typ vristen o ja va helt rödprickig/flammig.

Loppan fick åksjukemedicin men de räckte visst inte fullt ut utan sista 30 min fick hon sitta framme, men resultat att ja sitter sämre där bak. mne va gör man inte...


Underbart god mat fick vi o hade jättetrevlig stund där.


Körde tillbaka till husvagnen. Ja la mig direkt på sängen o läste. Blev bara en macka till kvällsmat o så packade vi ihop oss o åkte hem. Innan klockan slog 21 låg jag i sängen;-)

Inte mycket man orkar nu för tiden, men är är tacksam för det jag fixar!



Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards