med-motEDS

Alla inlägg den 5 mars 2015

Av med-moteds - 5 mars 2015 10:38

Barnen skulle sjunga för en över telefon idag men fick inte ihopa de alls. hahah Sonen börja med VI må han leva samtidigt som dottern sjöng på vi gratulerar... synka sig inte alls förrän på typ 4 försöket hahah som vi skrattade sen!


Fick så snällt följa med barnen in i skolan idag för bägge två saknade sina gympakassar här hemma... Förhoppningsvis var de kvar i skolan o vi hade tur! När vi kom fram kom sonen på att han glömt sin bandyklubba hemma. De skulle iväg på en slags turnering idag o snäll som ja e så körde ja hem o hämtade den åt honom!


Fixar de sista inför att städerskan ska komma o lagt glasburkar i blöt. Ska bli ett projekt med de sedan. Hoppas de blir lika bra som ja ser framför mig;-)


Tittade förresten på varmbänkens termometer vid 8 i morse, 51,6* var det i den då, tjohooo första gången ja lyckas så bra tror ja allt! o den delen som låg i den gamla varmbänken var på typ 38* o den låg PÅ gödseln o med bara ett plasttak över sig. Ute var det bara någa plus!

Nu försöker solen ta sig igenom!, härligt! Det var vårigt i luften men ganska svalt när jag hämtade in posten.

I posten låg konstgräsprover o till min lycka gillade ja de billigaste bäst:-)!! O de räcker verkligen på den platsen där de ska vara!


Hahah ja ibland vet man inte om att man är rolig.... det visade sig vara F o inte C som mina grader visats i dvs de va inte alls bra värme i bänken:-( Får på med varmvatten o hoppas få de o börja bränna tack vare de!


Skallebanken  värkte som sjuttan gubbar o de va bara o lägga is i nacken o testa m diverse saker. Men på em fick ja falla till föga för relpax.


Städerskan kom kl13, hon ska komma 13,30 men de gjorde inget för min del.

Nu framöver ska hon städa 30 min längre så då blir de att hon kommer 13, ska bara få in de i min skalle oxå;-)

Hämta upp tösen o svängde nerom stan o köpte ett par ranunkler, björngräs o lite bubböerum till mitt projekt. Fixade med glasburkarna o rören ja köpte i blomsteraffären oxå.

Jobba på för mycke så hö axel/skuldra skrek högt!


Iväg på ridning o idag fick donnan stora hästen R som hon sååå önskade att hon skulle få. Gick superbra o han trampade faktiskt på idag, ibland kan man tro han sover när han går... Jättefin galopp lugn o fin hade hon på honom idag. Efteråt bjöd hon på kalasmuffins= muffins med färgad smörkrämstopping eftersom hon trillade av förra veckan.


De där o åka till ridningen de mår ju min själ o hjärta bara sååå bra av, min kropp mår desto sämre även om ja inte direkt känner de där o då så kommer de när ja kommer hem. Får bänka mig i soffan m ett gäng filtar på mig.

Får liksom kalla ilningar genom kroppen som både kyler o smärtar.

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards