med-motEDS

Alla inlägg den 20 mars 2015

Av med-moteds - 20 mars 2015 15:26

Mötte upp far o bror o fick mina stövlar som varit på lagning sedan utlästningen o mamma hämtade de igår. Hoppas de är bra nu, har inte kollat. Tänkte ha de o min desigualklänning imorgon på kalaset.


Gjort ricekrispfigur, färgat sugerpaste i gult. Lagat marsankräm o halloncurd. spetsen som ska bli vågor är färgad blå o några spetsar är klara. 

Väntar på att allt ska svalna o sedan ska jag dela bottnarna o montera ihop tårtan. Blir mycket fokus på hallon i denna tårta. Blir nog friskt o härligt!

Mindre härligt är min migrän som är på besök. Försökt muta bort den med coca cola som det tipsats om i en migräntråd på fb, men de lyckas inte idag inte!


Väntar samtal från Fk, har mailat min handläggare 2 ggr sista månaden o inte fått något svar. Måste kolla så han är i tjänst o helst håller på med mitt ärende... men ja hittar inte hans nr så ja får ta de via kundcenter.

Samtalet räckte o ta med kundcenter o de löper visst på med mitt ärende, är hos person 2 nu. känns bra!


Fick lägga mig med en relpax o slumra en stund innan kvällsmaten.

Bakade sen en tårtbotten till o la tårtan.

Måtten blev nämligen en aningens mindre än planerat så de fick bli 4 bottnar istället för 3 som planerat.


Hoppas vakna utan migrän imorgon så ja har humöret på topp när ja ska kavla ut sugerpasten o få den på plats.... lär ju va lite meckande e ja rädd...

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards