med-motEDS

Alla inlägg den 23 mars 2015

Av med-moteds - 23 mars 2015 21:45

Fotbollscup för sonen o mannen. Mannen hitta inte sin bilnyckel så ja fick skjutsa de dit. 

Mina höfter var inte på humör så ortosen fick va på mycket under dagen. 

Jag o donnan åkte lite skytteltrafik mellan fotbollen o hemmet. Kollade 2 matcher o sen hem på paus o lunch o upp igen. O så gick de vidare till slutspel. Dö trist på den cupen som är sååå dryg med massor av väntan mellan matcherna men samtidigt superkul att de verkar ha börjat lossna för dem!! 

Så vi fick ju upp en runda till senare.


När jag var hemma vilade jag bara. det tog på krafterna med kalaset på lördagen.


Måndagen, fortsatt sliten efter helgen o fick försöka vila en del.

Mannen va o fick holter påsatt.

På em hade vi utvecklingssamtal med donnan o hennes fröken. Gick jättebra!


Mensen kom i fredags eller lördags, minns inte exact just nu, men migränen kom inte som ett brev på posten denna gången. Men kroppen är lösare o mer smärtsam. Lite smärtfeber en dag men bara kort o inte så som de varit sista gångerna. Skönt! O skönt o slippa migränen! Denna gången hade jag ju viktiga saker inplanerade precis i fel tid;-) Får försöka tänka mig för i planeringen runt menstider.

Allmänt · Barnen · Feber · M

Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards