med-motEDS

Alla inlägg den 26 mars 2015

Av med-moteds - 26 mars 2015 21:15

Blev en dag med massa check check av to do list o ändå är där en del kvar på den där listan. Jisses vad det kan bli mycket som ska fixas.

Ja nu har jag ju eftersom ingen annan agerade o ja e så korkad så ja då gör de... då tagit på mig organisering av en grej m sonens klass. O till på köpet har jag stöttat upp maken o hans tränarkollegor med planering o fix inför sommarcup...

Men av 19  punkter på listan så är 11 fixade! SKÖNT!!


O så hann jag nerom på stan o fixade några ärenden även om det inte blev helt klart;-) träffade på en person där nere som jag kom o prata med o ja sen när jag skulle betala i en affär så hade ja visst glömt korten hemma ås ja fick vända hemåt o hämta de inna ja kunde fortsätta.

Unna mig en ny dunväst inför våren ialafall:-)    Gillar %kunponger:-) 


Växlade med ungarna då vi kommer behöva men massa mynt som växel till jippot m sonens klass.

Börjat fundera på de där med vinster till lotteriet oxå. Var på 10kr marknad o kollade. Är rädd att det inkommer dåligt m vinster o då måste vi ha lite back up.


Min axel är inte kul alls. o efter jag provat västen va den ännu värre. Har väl haft den i en dle ytterlägen då:-(


På kvällen körde ja o donnan till ridskolan så hon fick hälsa på hästarna en stund.


Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards