med-motEDS

Alla inlägg den 19 mars 2015

Av med-moteds - 19 mars 2015 19:30

Färdig för att så´s i.

Mannen min fick hjälpa mig o fixa med den på kvällen.

Det blev tryckta bräder underst runt om o därefter ramen med isolering. Skruvade dit handtag på varje ruta så de blir lättare o öppna de. Kommer behöva slipa lite innan jag målar fönstret för de griper redan i rutorna.

SMHI varnade att de skulle bli kallt så jag vattnade med varmvatten o la sedan på isoleringen o en pressenning överst.


Bakade 2 bottnar till en tårta som ja ska fixa tills på lördag.

Fick städat här hemma o undertiden sydde ja på en mössa till dottern o så la ja myrr runt varmbänken o jordgubbsodlingen. Sååå trött på myrorna som gräver upp högar o käkar på bären osv. Nä nu ska j ava ute i tid o försöka få dö på de innan de förökar sig allt för mycket... Har ju som vanligt vid denna årstid även myror inne, mindre kul.. men de hjälper inte med myrdosor tyvärr:-(

Funderat på o kolla hemförsäkringen o se om de kan spruta för de kanske.


Klippte bort lite murgröna i hörnrabatten oxå. Ja o så hade ja så klart gjort alldeles för mycket för min kropp...




Presentation


Välkommen!
Bloggar om livet med EDS & om min familj. Skriver anonymt o hoppas att läsare som känner/ vet vem vi är respekterar o undviker namn i kommentarer som jag annars blir glad för!Vill du veta mer? Klicka på "visa presentation"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards